Handling!

Tjenis, tänkte berätta lite vad som hänt sen sist.

Efter jag skrev sist så la jag mig i sängen och började se Beck-Enslingen och helt plötsligt somnade jag, det tar väldigt mycket på kroppen att ha ett virus i kroppen, iaf.. sen när jag vaknade så åkte jag och pappa ner till stan och handlade hö till marsvinen, handlade lite grejer på ICA och jag hyrde även två filmer som jag ska se senare :) Har nyss haft marsvinen ute och sitter just nu här i pyjamas, hihi. Det är skönt att gå i det när man vet att man inte ska ut mer, vilket jag ska inte ska eftersom det spöregnar ute. Sen dessutom är det ju studiedag imorgon så då kan man bara ta det lugnt.

Nu ska jag lägga mig i sängen med ett glas cola och se klart på Beck :) Kram på er.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback