Äntligen!

Äntligen funkar bloggen igen, nu fattar man hur beroende man är av bloggen. Har gått in här automatiskt var gång jag har gjort ngt men så har den inte funkat :(

Har ni blivit lurade idag då?, det är ju trots allt 1 April för er som inte visste det ;) haha. Mamma lurade faktiskt mig i morse, sa att jag hade en stor fläck på tröjan hahaha. Sen lurade rektorn hela skolan att betygen skulle sättas nästa fredag, men efter en stund kom vi på att det var ett skämt ;)

Var iaf i skolan idag mellan 8.25-14.55. Idag fick jag även reda på att vi ska göra nationella prov i tyska denna terminen, åh shit. Snacka om att det kommer vara SVÅRT! Sen ska jag dessutom ha nationella på fredag i engelska, hatar verkligen det!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback