14 Oktober

Igår fyllde jag år=) TACK så hemskt mkt för alla sms, hälsningar på carola.com,msn och allt. Det värmer enormt mycket att ngn bryr sig=) Gästerna kom 17.00 och då fick jag pengar,choklas,ljuslykta,lottor(ingen vinst), handduk med mitt namn på. Jag blev jätteglad för alla sakerna=). På morgonen fick jag pengar,tennisväska,parfym, underkläder och en datamus. Blev jättenöjd för allt jag fick under gårdagen=). Vi åt god mat,jättegod tårta och allt var allmänt bra=). Sen 22.44 igår kväll har jag varit 15, det känns faktiskt ingen skillnad. Nu längtar jag bara tills jag blir 18 och blir myndig=).


Idag har jag bara varit hemma, har gjort hemkunskap den mesta tiden av idag, har skrivit priser på saker och klistrat dit bilder, rätt roligt faktiskt fast efteråt blev jag helt trött haha=). Ikväll ska jag duscha och se på tv och bara vila. Imorgon är det skola igen:/, och utvecklingssamtal och då kommer jag få höra att jag är tyst och måste prata mer på lektionerna, asså säger min lärare det imorgon så jävlar i det, då blir jag riktigt sur. Kommer få värsta utbrottet då hahaha=).

Nu ska jag lyssna på musik.

 Love E


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback