11 Oktober

Ja som sagt så var jag och min klass i Malmö igår, det var faktiskt rätt roligt=) Först tog jag bussen ner till stan för att sedan ta bussen tsm med dom andra till Malmö. Bussen skulle gå kl 9 till Malmö och när vi kom fram till Malmö skulle vi gå till synagogan och där skulle vi lyssna på en tant i 1,5 timme(snaark) och det var rätt långtråkigt, men tiden gick rätt fort ändå. Sen efter det var det dags för lunch och då gick jag och pernilla,Kevin, Une, Philip,Johan, Calle till McDonalds=) Och vi hade lunch till 12.35 och vi kom precis fram i tid till bussen som vi skulle ta till sydsvenskan. När vi kom dit ser vi en MAN I KJOL OCH STRUMPBYXOR, fy fan vad jag skrattade och alla andra i min klass med men mannen reagerade inte ens hahahahah XD. Sen var vi på sydsvenskan och där var en gubbe som babblade om sydsvenskan och sen fick vi se en film i soffor som inte stod stilla,skit jobbigt. Och sen efter filmen fick vi prova på att göra egna framsidor till tidningen, jag arbetade med August och Pernilla, vi kom på fjärde plats=) sen efter det var egenligen dagen slut men man fick om man ville stanna kvar i Malmö och det gjorde jag och pernilla och några till.. och då hoppade vi av en bit ifrån Laserdome. Sen kl 16.00 skulle vi spela laserdome, det var första gången för mig och alla andra sa att det var skiiiit roligt men så himla kul var det inte. Man hade en rätt tung väst på sig och sen sprang man runt med ett laservapen och sköt på varandra:P men till slut vann mitt lag och jag kom tredje sist hahahahaha, men det var ju första gången=). Sen tog vi bussen hem och jag var inte hemma förräns kl 19.00 och sen var det bara att ta ut marsvinen och göra rent till dom och sen plugga och sen duscha snabbt i pausen i "Bonde söker fru". Sen såg jag Grey´s Anatomy och Meredith dog inte, vilken lättnad hahah=) Sen gick jag och sov, sååå otroligt skönt=).

Idag har jag bara varit i skolan, slutade 12.40 idag, jätteskönt=) Sen har jag spelat tennis också, alltid lika kul=).
Sen har det faktiskt inte hänt mer idag, mer än plugg och tv.
Imorgon blir det Beck-I Guds namn och idol<3

Kärlek E

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback