4 November!

Oj nu är det redan November och julen närmar sig med stormsteg. Det var ju ett tag sen jag skrev här men det är bara för att jag glömmer bort att skriva här och när jag väl tänker på det så orkar jag inte. Men jag brukar lägga upp bilder vad som sker i min vardag på bilddagboken.se så där kan ni kolla, där heter jag EllinorD.

Nu är det sista dagen på lovet, och det har gått otroligt snabbt men visst har det varit skönt med lov:D På lovet har jag mest tagit det lugnt, som vanligt. I Måndags var jag och Mamma, Mormor och Morfar i Malmö på IKEA där hittade jag lite ljus och en blomma:D I tisdags var jag nog bara hemma om jag inte minns fel och likadant med onsdagen. I torsdags var jag med mamma hos frisören eftersom jag skulle fixa mina ögonbryn med, och sen efter det gick vi och fikade och på kvällen tränade jag, där jag var ensam, skiiiit skönt:D I fredags följde jag med Belinda till stallet och var där när hon red och så och sen på kvällen åkte vi ner till stan och shoppade och fikade, mums:D
Jag hittade jättefina smycken på GLITTER som det var 75% rea på, blev 38,50 kr för 4 grejer, egentligen skulle det bli 154:D Igår tränade jag bara och tog det lugnt hemma med filmer, och sen på kvällen bakade jag lussekatter och tigerkaka, MUMSMUMS. Och slutligen idag har jag bara varit hemma, har kollat på tv och suttit vid datorn.
Imorgon börjar skolan igen men har sovmorgon, börjar 9.35:D:D Det är så min vecka har sett ut.

Förresten så blev det bara en Carola konsert eftersom jag inte hittade ngn att gå med i Gbg, men det är inte så bara:D Ska gå med Adam och Janni. Hoppas vi får tid att prata med C då, skulle vara skiiitkul.

Nu ska jag gå och duscha och sen se "Ensam mamma söker" hihi.
Kram Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback