6 Maj 2007!

Hej sötisar!=)

I fredags var jag med Belinda och hon sov över till lördagen sen tränade jag mellan 12-13 och sen efter det så åkte vi ner till stan och handlade konfakläder och massa annat, jag handlade upp 1200 kr(ooppps) men jag älskar att shoppa=).

Idag blir det bara att vara hemma och plugga, plugga HK och Teknik som vanligt känns det som. Har hållt på att plugga på det ganska länge nu, för jag vill verkligen inte ha IG på provet. Tekniken är ett vanligt läxförhör men man ska ju kunna det bra med.

Igår var en underbar dag, Jag frågade pappa om vi kunde åka til Öland då den 14 Juli och han sa:
JA!! Shit vad glad jag blev. Nu ska jag bara vänta på att Louise med kan, för hon ska höra med sin kompis hur dom ska göra eftersom dom ska sova över där sen efter vi har varit på Öland den dagen.

Den 25 Maj får jag reda på om jag fick sommarjobb inom kommunen eller inte, jag hoppas jag får det för jag vill verkligen tjäna 4500 kr.
Nu är det ungefär bara 1 månad kvar till skolavslutningen och slutbetyg i 8:an, jag hoppas jag har många fler VG än som i Julas, då hade jag 3 VG jag vill ha fler.


Nu ska jag lyssna på lite musik sen blir det plugga.
Kramar Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback