16 Maj 2007!

Hej!
Nu är det inte många dagar kvar till konfan. Jag börjar bli riktigt nervös nu eftersom idag på konfan sa vår präst att på en konfirmation som var nu i helgen var där 400 personer som tittade, det är sjukt mycket folk. Jag hoppas verkligen det går bra.

Igår fick jag ett kuvert från kommunen och där stod att jag FICK SOMMARJOBB=) Jag blev jätteglad eftersom jag jättegärna ville tjäna dom 4500 kr som jag kommer få. Jag hoppas dom 3 veckorna går snabbt om det är något tråkigt jag kommer få göra.

Idag har jag bara varit i skolan och sen kl 4 till kl 5 var jag på konfan, vi gick igenom hela konfirmationen fast utan psalmer och sånt. Imorgon och på fredag är vi lediga, så det är jätteskönt med långhelg. Ikväll ska jag duscha sen ska jag kolla på Grey´s Anatomy och Top Model 7 och sen blir det väl lite dator senare ikväll med.

Ha det bra.
Kram Ellinor.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback