10 Maj 2007!

                            164462-26
(NY BILD PÅ MIG DEN 9/5- 07)


Hej Hej=).

Äntligen är HK provet avklarat. Jag tror att det faktiskt gick ganska bra, det var bara en fråga som jag inte kunde så jag hoppas jag får VG.
Imorgon är det So redovisning, men det är inte så farligt förutom att man ska stå inför klassen och prata vilket jag hatar, men det kommer gå bra, man får ju titta på pappert, vi ska redovisa om Bilen.

Igår var jag på konfa, näst sista träningen innan själva konfan.
Efter det var jag bara hemma och pluggade inför HK.

Idag har jag bara varit i skolan sen har jag tränat, det var roligt idag förutom att en person var sur HELA träningen vilket inte är roligt, jag förstår inte varför man inte slutar då.
Ikväll ska jag bara se tv och öva en sista gång på SO fast jag redan kan den rätt bra=).

Imorgon har jag ingen aning om vad som händer, antagligen ska jag bara vara hemma och se tv eller något.

Nu ska jag gå och duscha.
Kramar Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback