Tisdag!

164462-19

Ja då var det ny vecka igen då.
Igår hände det inte så mycket jag var i skolan och sen när jag kom hem pluggade jag och så som alltid.

Idag har jag varit i skolan och vi gjorde svenskprov , skönt att ett prov är avklarat men nu återstår bara ett stort engelskprov, hoppas jag får bättre restultat denna gången än förra=/ Håll tummarna=)
När jag kom hem från skolan så körde jag och mamma till stan och sen pluggade jag när jag kom hem igen.

Imorgon är det dags att äntligen se Andreas Johnson=) Skulle aldrig förvåna mig om jag blev sjuk eller något sånt nu bara för att en kändis kommer hit, eller inte bara en Carolina Gynning kommer också hit men hon bara skriker=). Snälla gör så jag inte blir sjuk eller något annat inträffar=)

Nu måste jag plugga inför engelskprovet för jag måste vara helt säker på det imorgon när jag går till valen för jag hinner nog inte öva mer än en gång när jag kommer hem imorgon eftersom det varar 18-21.

Kramar Ellinor.
Ps. Jag skriver imorgon om jag hinner hur det var att träffa Andreas=) ds.

Kommentarer
Postat av: Sven Hugo Lindsröm

Jag undrar varför du aldrig skriver om Oskar Uneland!! han e en sån fin pojke

2007-03-28 @ 20:23:04
Postat av: Sven Hugo Lindsröm

Hallå skriv om honom visa ett tecken... ! Annars kanske han aldrig mer pratar med dig..! Tänk på det!! Han kom hem till mig och grät i flera timmar bara för att du inte hade skrivit något om honom ... Fy fan säger jag bara där sitter du hemma i ditt snuskiga rum och tittar på Carola... Nej jag skäms!!!

Besvikna Hälsningar Sven Hugo Lindsröm

2007-03-28 @ 20:26:27
Postat av: ELLI

HAHAHAHAH Mitt snuskiga rum??=)

2007-03-31 @ 16:40:04

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback