SÖNDAG!

S?ndag!

Ja då var det helg igen och helgen är snart slut igen=( Dagarna bara rusar iväg tycker jag.
Kan ju börja med att lägga in en alldeles ny bild på mig som jag tog igår kväll vid mitt fönster i solen.. åhh sol=)

I Fredags var jag bara hemma och såg tv och var avundsjuk på alla dom som var i Sundsvall och såg Carola=( Skulle så jättegärna vilja upp där men jag fick inte för Mamma och Pappa men det kommer säkert fler chanser när jag blir äldre. Igår umgicks jag med Kevin, Hanna och Veronica.. Vi hade skit kul när vi var ute=)
Idag ska jag bara vila.. är såå otroligt trött , gick jag la mig kl 1 och vaknade alldeles klarvaken kl 8.. lite för lite timmar för mig.. Jag måste sova 9 för att må bra men det får gå.
Får se om jag orkar plugga vilket jag måste men jag orkar absolut inte läsa den tråkiga No=(

Nu i veckan är det rätt lugnt i skolan.. Har en redovisning imorgon, No läxa på tisdag, Tyskläxa på onsdag, Svenska och Engelska til Torsdag och So till fredag.. ja det var ändå rätt mycket men det är i alla fall inget prov denna veckan, jo bara ett läxförhör på svenskan.
Fast nästa vecka har jag Engelskprov på torsdagen=( Hoppas jag inte får lika dåligt som jag fick sist. HÅLL TUMMARNA.=)

Nu ska jag titta på tv. ha det bra
Kram Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback