ANDREAS!!

164462-20

Guuud vilken härlig dag det var igår=)
Först var jag och Pernilla på konfa mellan 16.30 till 17.45 sen gick vi direkt till valen och ställde oss vid scenen och väntade. Ungefär vid 18.05 kom Carolina Gynning gående med skyhöga klackar som hon INTE kunde gå i såg skitfult ut. Sen 18.15 kom hon ut och skrek HALLÅ !! Äntligen är jag i Skåne, jag har inte varit här nere sen julas och jag saknar verkligen det, jag hade gärna bott kvar här nere men alla mina jobb är i Stockholm. Sen sa hon att det skulle vara modevisning 18.30 och 20.15 skulle Andreas komma och sjunga=)
Modevisningen började och det var rätt snygga kläder. 19.15 kom Carolina Gynning ut igen och sa att Andreas kommer om en timme. Och efter det plockade dom ner en stor del av scenen så alla stod nära scenen. VI STOD LÄNGST FRAM=) Sen var äntligen klockan 20.15, har nog inte darrat så mycket sen jag såg Carola=).
Han kom utspringande och sjöng Sing for me. Bakom oss stod där invandrare som älskade Andreas och var gång Andreas kom till vår sida kastade dom sig fram så vi blev helt klämda, skitjobbigt.
Han sjöng sing for me, A little bit of love och Glorius. Efter det köpte vi hans cd skiva och ställde oss i kö för autograf , vi stod inte så länge ungefär 25 minuter sen kom jag äntligen fram till han <3.
Han frågade vad jag hette och jag sa Ellinor så skrev han på cd skivan " Till Ellinor Kram Andreas Johnson" =) Jag blev jätteglad, sen frågade jag om vi kunde ta en bild så sa han självklart.. HUR UNDERBAR SOM HELST att stå bredvid=) Och på Torsdag ska jag gå till Åhlens och hämta ut en plansch av honom som man fick om man köpte cd skivan, med hans autograf på. Jag och Pernilla ska åka på hans sommarturné.

Nej nu ska jag sova, sista dagen imorgon innan påsklovet=)=) ÄNTLIGEN!
Kramar Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback