3 Juni 2007!

Hej!
Nu är snart denna helgen också slut=(, fast snart är ju sommarlovet här.

Igår vid 10 tiden följde jag med mina grannar till ett loppis nere i stan och där stannade jag till 11.20 för sen skulle jag träna kl 12. Träningen var bra för vi var bara 3 som tränade.
Idag har jag varit i stan med Mamma, jag handlade mat till mina marsvin=) och ett par solglasögon med fodral på H&M. Och efter det åt vi nere i stan och så.
Sen när jag kom hem städade jag ordentligt på mitt rum för det har jag inte gjort på länge (opps) så nu är här fint igen=).

Idag har det ju stått i Aftonbladet att Carola och Måns ska sjunga duett med varandra på Öland, det kommer bli skitbra, längtar såååå mycket.

Nej nu ska jag plugga inför matteprovet=(=(

/Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback