18 Juni 2007!

Hej!
Äntligen är det sommarlov=) Jag har inte hunnit blogga sen i Torsdags.
Men vi fick våra betyg i fredags jag blev jättenöjd. Jag har höjt mig i 5 ämnen bara sen i julas så jag är nöjd=)

Mina betyg ser ut så här:
Bild: G
Biologi:G
Engelska:G
Fysik:VG
Geografi:G
Hemkunskap:VG
Historia:G
Idrott och Hälsa:VG
Kemi:VG
Matematik:G
Tyska:VG
Musik:VG
Religion:VG
Samhälle:G
Slöjd:G
Svenska:VG
Teknik:G

Nästa år ska jag ha fler VG har jag bestämt hahah=) Även om jag redan är nöjd=).

I fredags efter jag slutat skolan så körde vi ner till stan och fikade och sen på kvällen var jag med mina grannar och målade. I lördags tränade jag för sista gången denna terminen och sen kl 16.00 var vi bortbjudna på middag och sen på kvällen såg jag film. Igår var jag hos mina grannar igen och målade.
Idag har jag börjat sommarjobba. Vi träffades kl 08.00 på min skola och vi fick varsin tröja och så fick vi fylla i papper och sen delades vi in i grupper var vi skulle vara. Jag är med Olivia från min klass och vi går just nu på en skola och vi plockade skräp och tog ogräs, det var långtråkigt men jag gör det för pengarna för man får 4200 kr för det=).

Nu orkar jag inte skriva mer=)
/Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback