Öland, Ett minne för livet<3

164462-28
Jag och Carola på Öland den 14 Juli. Bästa dagen i mitt liv.

Dagen började med att jag gick upp 06.10, jag packade det sista jag skulle ha med mig och sedan åt jag frukost och vid halv 8 tiden körde vi från hemmet och sedan körde vi och köpte bullar till mig som jag skulle ha på resan.
Vid 07.50 körde vi ifrån lilla Trelleborg. Jag hade sms kontakt med Lollo, hon som jag skulle träffa på Öland. Jag var nervös inför kvällen och framför allt att träffa Carola och Lollo. Vi var framme vid campingen där Lollo bodde vid 13.00 ungefär. Vi gick till Lollos kompis husvagn och satt och pratade. Vid 15.00 gick jag och Pappa till en resturang åt mat, fast det var inte gott(äcklig hamburgare öhhhhhh) och sen körde vi till idrottsplatsen vid 16.15 och var framme vid 16.30 och där stod vi i kö tills 17.10 ungefär då dom släppte in. När vi stod i kön så hörde vi att Carola repade på scenen och jag hörde då att hon sjöng "Så länge jag lever" , jag älskar ju den låten så det var helt underbart. vid 18.30 anlände kungafamiljen till idrottsplatsen och programmet började, tyvärr kom vi inte med i tv men huvusaken var att jag träffade alla artisterna jag ville. Jag såg många andra Carola fans som jag pratat med på msn under en lång tid men hann tyvärr inte prata med dom=(. Efter programmet var det dags för signering, jag och lollo ställde oss direkt vid stängslet där vi trodde artisterna skulle komma ut, och vem hade rätt? Jo för där kom Carola,Sanna Nielsen, Sonja och Shirely=) Jag fick först autograf av Shirely och sen Sanna och Sonja. Till sist kom Carola dit där jag och Lollo stod och jag och lollo fick vars en autograf på Lollos block. Jag stod och väntade i några minuter och sen kom hon tillbaka där vid stod och jag frågar Carola om vi kan ta en bild, och jag startar kameran och när jag öppnat den ser jag att där stor memory full, ohhhhh tänkte jag men då hade Carola redan tagit kameran och skulle fota och hon klickade och klickade men inget hände ju, så viskade hon lite till mig, vi tar det sen=). Ohh så glad jag blev då=) Sen kom hennes assistent fram till mig och frågade om kameran var igår nu och allt funkade så Carola kom tillbaka till mig igen, Hur underbar kan man vara? och då blev jag fotad med henne, fast min kamera är så att den automatiskt använder blixt om det behövs eller inte, och i detta fallet behövdes det inte men det förstod ju inte Carola, så hon klickade och klickade fast det redan hade kommit en bild på henne och mig. Och innan det sa hon here we go=) haha hon är för rolig. Efter det gick jag och Lollo iväg, Lollo fick sina Carola tidningar signerade men fick tyvärr inget kort med henne. Vi satt och väntade på en mur mitt emot strandhotell och vem kommer gående där? Jo först kommer Johan Glans och David som var programledare, dom går in i ett jättefint hus som dom antagligen skulle bo i över natten.Några minuter senare kommer MÅNS! Jag tänkte först gå fram till honom men jag orkade inte och sen hade han vakter och väskor och skit så jag struntade i det. Men jag har i alla fall sett honom på nära håll. Vid 21.10 ungefär gav jag Lollo en hejdåkram och önskade att vi träffades snart igen. Jag och Pappa var ifrån Öland vid 21.20 ungefär och jag sov största delen av resan.
Nu i efterhand har jag fått höra av fans att dom festade med Carola på en pub... ohh jag är så avundsjuk på er =) Men jag är glad för er skull.
Tack ännu en gång Carola, jag önskar att du visste hur mycket du betyder för mig.
Det blev en väldigt lyckad dag och jag är supernöjd. Ett bra minne för livet!

Nu ska jag sova.
Kram Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback