23 Juli!

Idag har jag typ sms:at med Lollo hela dan haha, men vi har nu bestämt att hon ska komma ner här till mig den 3-5 Augusti, det ska bli jättekul=). Hon kommer ner här på kvällen den 3 och den 4 ska vi gå till parken och se Sanna,Shirley och Sonja igen<3=) Sen åker hon hem med tåget 13.48 den 5, så det blir en kanonhelg=).

Igår köpte jag ett Nintendo Wii så det har jag hållt på med att spela igår kväll och idag=). Det är jättekul för man rör typ hela kroppen.

På onsdag är det äntligen dags,då ska vi åka till Liseberg, det ska bli skitroligt=). Jag ska dit med Belinda och Jocke och min mamma och pappa såklart. Vi ska stiga upp vid halv 6(gäsp) och sen ska vi köra vid halv 8. Så får man hoppas att det blir bra väder också=).

Nu ska jag snart sova.
OBS Glöm ej att titta i min bilddagbok: www.ellinord.bilddagboken.se

/Ellinor.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback