2 Juli !

Hejhej=)

Ny vecka igen=) Nu har jag bara 4 dagar kvar att jobba sen är det äntligen över, är så trött på att plocka ogräs.
Snart är det ju riktigt sommarlov för mig=) Då händer jättemycket roligt.

Den 14 Juli ska jag som sagt till Öland med min Pappa och Louise=).
Den 16 Juli ska jag och min familj och Jocke till Lisberg.
Den 4 Augusti kommer Sonja Alden, Sanna Nielsen och Shirley Clamp till parken i Tbg, då ska jag dit=).
Den 11 Augusti ska jag se Rhapsody in Rock här i Tbg med min familj.

Kommer bli jätteskönt dom 7 veckorna jag har kvar på sommarlovet<3

Jag skriver inte här så ofta mer eftersom jag har skaffat en bilddagbok så lägger jag in bilder där i stället eftersom en bild säger mer än 1000 ord hah;) Kolla gärna in min bilddagbok, EllinorD heter jag där.

Nu ska jag gå och duscha och kolla på tv.
Ha det bra.
/Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback