12 dagar kvar!

Super söta Carola=)

Shiit nu är det bara 12 dagar kvar till Ängelholm och Carola=)Varje gång jag har det jobbigt eller så i skolan tänker jag bara på Carola då orkar man mycket mer=).
I helgen har jag inte gjort så mycket mest varit hemma och slappat=)

I Fredags var det sista dagen på konsum...äntligen=)
Jag fick en påse med chips,läsk,chokladask,vindruver och popcorn=)
I fredags såg jag Lets dance och det var väl sådär...dom flesta gjorde inte bra ifrån sig. Jag tycker Carola ska vara med och dansa=) Då hade hon vunnit allt.

Igår var jag hos min mormor och morfar på kvällen..jag skulle egentligen på gudstjänst också men orkade inte så jag får ta det nästa helg=).
Nu är det bestämt..Jag ska bli konfirmerad den 19 maj kl 16.00=) Längtar efter alla presenter=).

Idag ska jag bara ta det lugnt..är jättetrött redan efter en dag i skolan..=(
Jag ska bara ta ut mina marsvin,äta,duscha och se på Cityaktuten=)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer=)
Förresten..Så vacker Carola är i sin nya look och klänningen ska vi inte prata om=).

Ha det bra allesammans.
Älskar er<3
Pussar och Kramar Ellinor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

glöm int eautografen till mig:D

2007-01-29 @ 16:47:33
Postat av: kEvin

glöm inte autografen till mig :D

2007-01-29 @ 16:48:19
Postat av: Ellinor

Tack för kommentaren, Kevin=)
Jag ska försöka komma ihåg autografen men antagligen kommer jag inte kunna ta någon för det kommer vara så mycket i mitt huvud då=)
Men jag ska försöka.

2007-01-29 @ 17:34:27
Postat av: Anonym

ja:D jag hoppas du kommer ihåg annars sätter jag en postislapp i pannan så du inte glömmer:D

2007-01-29 @ 17:35:06
Postat av: Anonym

Haha då ser jag inte den själv ju..=)

2007-01-29 @ 17:38:37
Postat av: kevin

men om du har den i pannan så lär nog någon säga nåt till dig :D

2007-01-29 @ 17:39:31

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback