Tisdag!

164462-12 

Hej Hej!
Jag har kollat på bilderna nu från Ängelholm och jag hittade en bild där hon tittar in i kameran ju=)
Jag minns inte att jag tagit en sån bra bild på henne men tydligen=)

Jag har ju inte bloggat sen i Söndags men det har inte hänt så mycket. Bara skola och slappat.
Vi har jättemycket läxor denna veckan=( So hade vi till idag. Engelsk prov till torsdag och tyska också till torsdag. Jag längtar jättemycket till nästa vecka när det äntligen är sportlov. Men jag fick reda på idag att vi skulle ha prov veckan efter sportlovet på fredagen v. 9 då och då får jag ta hem böckerna på fredag och öva på lovet. HATAR ATT HA PROV ÖVER LOVET!! =(. Men jag ska bara öva i helgen då sista helgen innan vi börjar skolan igen. Så lite lov får jag=).

Igår kollade jag upp hur mycket tåget skulle kosta i fall mamma och pappa skulle ge med sig att jag får åka till Sundsvall och det kostar ungefär 1200 eller mindre. Det är rätt så dyrt men vad gör man inte för Carola? =) Jag tjatar på mamma och pappa varje dag men tillslut blir vi bara ovänner så det är väl inte så stora chanser att jag får åka upp där=( Åhh jag vill ju se Carola mer. Hon är ju så bra.
Men jag hoppas hon har något mer än bara Norrlands turnen. Typ Allsång och Bingolotto och sånt man kan åka på, fast Allsång tar också lång tid att åka på.

Jaja jag får se vad det blir längre fram.
Håll tummarna för mig att jag får åka=).
Ha det bra kram Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback