Sommar!!

Just nu vill jag bara ha sommar!! Jag har aldrig känt så här som jag känner just nu, det är snö ute och jag blir bara mer och mer trött, det är kallt och jag hatar att ha mycket kläder på mig. Jag är skittrött på skolan och vil bara ha sommarlov, men det är jättemånga veckor kvar. Vi slutar ju v 24=( Men nu har man i alla fall något att se fram emot. Nu vill jag bara ha sol och värme så man kan gå ut i trädgården och lyssna på Carola och springa i shorts åhhh vad härligt!! Och nu hoppas jag bara att Carola ska ha lite sommarkonserter mer så blir sommaren ännu bättre=)

Idag har det inte hänt så mycket. Jag har varit i skolan och när jag kom hem var jag jättetrött. Höll på att somna. Sen pluggade jag lite So inför provet på fredag och sen duschade jag. Och nu ska jag öva på so igen=(

Älskar dig Carola!!

Puss och kram Ellinor


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback