Melodifestivalen=)

164462-6

Hej Hej=)
Nu ska jag försöka skriva var dag här i bloggen så ni kan se vad som händer här om dagarna=)'
Idag tränade jag och det var jättekul som vanligt..Var jätte trött efter träningen men det var tufft och roligt och det är ju bra.
Om ni undrar varför jag har en bild på min hand är det för att min kompis ville att jag skulle ha en bild för jag hade nagellack=) Eftersom jag nästan aldrig har det=)
Idag var det Melodifestivalen=) Jippie vad jag har längtat. Jag tyckte Tommy Nilssons låt var jättefin och tur att han gick vidare. Anna Book tycker jag absolut inte om, hon kan ju inte sjunga. Hon sjunger falskt jättemånga ggr. Låten var lite bra men inte hon. Tycker det var mycket bättre förra året då Carola var med.

Jag vet inte om jag har skrivit det tidigare men jag ska i alla fall bli konfirmerad den 19 maj kl 16.00 det ska bli jättekul. Även om det inte är så många som kommer. 20 stycken är jag uppe i nu men det kanske kommer fler vad vet jag. Egentligen vill jag ha dit Carola fans men dom flesta bor i Sthlm och det är lite långt att åka bara för att dom ska komma på min konfa.

Imorgon ska vi in till malmö och köpa nya skor till mig..Sen efter det ska jag nog bara vara hemma har ingen att vara med=(. Önskar att alla Carola fan bodde närmare mig så man kunde vara med dom för dom är dom snällaste och gulligaste personerna jag någonsin träffat. Dom bryr sig om en som inga andra kompisar gör. Älskar er <3

Det blev en lång blogg idag men det är alltid kul.
Ha det bra.
Kramar Ellinor.

Kommentarer
Postat av: PajarN

Härlig dag kanske :D hoppas du e nöjd med bilden hehe... såg tyvärr inte MF men ska nog göra det sen :D ha de gitt

2007-02-03 @ 23:11:22
Postat av: Ellinor

Tack för en till kommentar=) men det är bara du som kommenterar=) haha=)
Ha det bra.

2007-02-03 @ 23:47:37
Postat av: PajarN

räcker inte jag till då wähä :'( :D

2007-02-05 @ 15:58:18
Postat av: Elli

Jo då=)

2007-02-05 @ 17:36:11

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback