Måndag igen!

Äntligen sportlov och gud vad trött jag är=) Jag blir alltid så himla trött när det är lov då man verkligen slappnar av.

I helgen gjorde jag ganska mycket. Jag tränade som vanligt i lördags, var inte alls jobbigt men det var kul=) Sen på kvällen var vi på kalas hos Alva och såg Melodifestivalen.
Igår var jag bara på gudstjänst och var hemma och slappade.

Nu har jag börjat fråga mina föräldrar om jag får åka upp till Sthlm till sommaren om Carola ska vara med på Allsång på skansen men mamma vill inte följa med och inte pappa heller och jag får inte åka själv=( Så jag får se hur det blir med det, det är ju några månader kvar men hoppas jag får åka upp där eftersom det är så många andra fans som ska dit som man kommer träffa då=).

Idag var jag nere på stan och shoppade med mamma. Handlade ett par nya byxor och en tröja och ett par skit snygga örhängen=) och så kollade vi på höga stövlar till mig men hittade inga som vanligt.
Jag var även inne på gamemaster och beställde Carola- Störst av allt som jag ska hämta på fredag=).
Och på fredag ska jag även fota mig på ett svart och vitt kort för mamma ville så gärna ha ett stort kort på mig så jag fick ge mig, Det kan inte vara så farligt=).

Ha det bra.
Kram Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback