5 dagar kvar!!

Tyvärr hann jag inte blogga igår men det hände inte så mycket igår. Var i Malmö och köpte nya skor=)
Dom ska jag ha på lördag när jag ska se Carola=)
Så nu är det bara 5 dagar kvar till Carola=) ÄNTLIGEN.
Jag längtar jättemycket nu för att jag har läst så mycket om konserten i Haparanda och den konserten verkade ju jättebra. På fredag ska jag fixa med saker till Carola. Jag ska köpa en Alla Hjärtas dag Nalle och ett fint kort eller brev. På fredag ska Belinda sova här så vi slipper hämta henne på lördag så vi bara kan köra upp till Ängelholm efter jag sålt aftonbladet och duschat,tagit ut mina marsvin och fixat allt=) Vi ska hinna köra vid 12 så jag får snabba mig att göra mig klar=)
På fredag kommer jag nog vara jätteglad i skolan eftersom det bara är en dag kvar då=) Så alla som går i min klass..Om jag är gladare än vanligt ( som jag oftast är) så är det för att jag ska se Carola=). Och på lördag kommer jag nog vara ännu gladare. På lördag när vi kommer fram till Ängelholm ska jag ringa Josefine direkt för då ska hon komma till kyrkan och ställa sig i kön med oss, hon ska cykla dit där vilken lyx=). På söndag ska jag försöka hinna med att gå på gudstjänst för jag måste verkligen börja göra det nu så jag blir klar med det innan jag ska bli konfirmerad, Hoppas jag orkar då på söndag för vi kommer säkert komma hem sent eftersom konserten börjar kl 19.30 och varar kanske i 2 timmar och sen ska jag lämna sakerna och få bild och autograf så blir klockan typ 11 halv 12. Men jag får se.
Jag lovar att blogga när jag kommit hem därifrån så ni andra kan läsa hur det var=)

Ha det bra.
Vi hörs.
Kramar Ellinor.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback