4 dagar kvar=)

4 dagar kvar=)

Nu är det bara 4 dagar kvar. Tiden går snabbt nu. För bara några veckor sen var det 22 dagar kvar.
Jag kan börja med att säga nej jag har inte köpt nya skor för att jag skulle se Carola, det är väldigt många som har frågat mig om det eftersom jag skrev det igår.
Idag har det inte hänt så mycket har bara varit i skolan och dan gick fort och tur är det=)
Vi har inga läxor, skönt!! Så idag ska jag bara slappa och kolla på sista avsnittet av Grey´s Anatomy det är jättespännande nu ju. Undrar vad som händer med han som hade problem med hjärtat eftersom hon klippte av syret till hjärtat så han skulle få ett hjärta snabbare.
Just nu snöar det ute =( Hatar snö det är så tråkigt här nere i Skåne för det blir bara tö sen efter någon dag så blir det så äckligt. Och det får absolut inte snöa mer sen eftersom vi ska stå flera timmar ute på lördag och vänta på att få komma in. För snön lägger sig nu här också..ÅHHH jag hatar det. Jag visste att det skulle bli snö bara för att jag skulle se henne. Hoppas vi kan komma upp där fast det snöar för jag ska verkligen se henne.
Visst är Carola snygg på denna bilden? Dom har tagit många nya som dom lagt ut på hennes hemsida. Skitsnygg är hon=) hihi.


Jaja nu ska jag ta ut mina marsvin=)

Ha det bra.

Lovar att skriva imorgon igen.

Puss Ellinor.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback