2 dagar kvar!!

Hej Hej!

Nu är det bara 2 dagar kvar..Oj vad glad jag har varit idag. En toppen dag.
Jag har varit glad hela dan i skolan vilken jag oftast är. Men extra glad idag.
Och när jag kom hem ligger där ett kuvert och jag ser ju direkt att det är från Carola eftersom det var jag som skrivit min adress. Jag bara slängde allt jag hade i händerna och öppnade det. Och där låg 3 idolkort och boken till Från nu till Evighet. På ett idolkort hade hon skrivit Till Ellinor Varm kram från Carola. Och på boken Till dig Ellinor kram från Carola.Shit vad glad jag blev när jag såg det.
Imorgon är det bara 1 dag kvar då kommer jag nog vara ännu gladare=)

Idag har det inte hänt så mycket jag har varit i skolan och tränat=)
Imorgon ska Belinda sova här och vi ska fixa och så till på lördag.=) Jag ska bestämma vad jag ska ha för frisyr bla.

Jaja det fick bli en kort blogg idag.
Nu ska jag gå och sova. Ha det bra.
Kram Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback