12 December.

Det verkar ju inte vara speciellt många som läser min blogg hahaha;) Inte populär om man säger så. Men det är ju kul att 3 personer läser den hahaha.

Denna veckan har sugit känns det som, inte ett skit har hänt. Jag har börjat skriva dikter när jag har tråkigt om hur jag känner, både kul och skönt.

I skolan går det helt ok, håller mina betyg förutom i engelska för vår cplärare sänker typ alla så nu har jag en IG varning i engelska, Verkligen inte bra. Men jag tror jag kommer få G nu till jul. Hon sänker mig för att jag fick dåligt på något prov, hon bedömmer liksom inte hela terminen. Helt sjuk i huvudet!!!
Snart får vi även reda på vad jag fick på min musikredovisning då jag redovisade om Carola:) Hoppas på MVG, men skulle inte tro jag får det:(.

Ikväll är det Bonde söker Fru och Top Model<3 Älskar dom programmen haha:D

Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag åker till VÄXJÖ!!!!!!

Ni får ha en bra Lucia.
Kram Ellinor

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback