Vilken skit dag!

164462-23

Ja, igår bestämde jag mig för att ha Carola tröjan på mig idag. Gissa hur det gick då?
- SKIT! Rent ut sagt. Först när jag kom till skolan så såg ingen den för då hade vi gympa så då bytade jag bara om. Men sen... När jag kom till skolan igen då vände sig ALLA om och jag tänkte ja bara dom inte säger något. Men när jag gått 2 meter till kommer 2 sjuor och tittar på den och så vänder jag mig om så ser jag att dom skrattar och tittar på mig och viskar. Sen när jag kommer till första lektionen säger någon i min klass, ohh Carola, dom som har tryckt den har nog varit blind. ,Sen i klassrummet är det faktiskt en som säger att den är fin, TACK! Men det är bara för att du gillar Carola också:P Sen i matsalen satt jag och Pernilla vid ett bord och sen snett bredvid oss sitter 9:or och dom börjar skratta och titta på mig och viska, då trodde jag att jag skulle börja gråta och det var inte långt ifrån, det kanske låter lite mesigt men jag har fått ta så mycket skit från 6:an från till nu så det är inte bara för tröjans skull.. det är en lång historia. Jag vet inte om jag ska vara så tuff så att jag har den imorgon igen.. men då kanske jag inte pallar med alla kommentarer.Får se hur jag gör.

Snart ska jag iväg till konfan=( Skit tråkigt men det är inte många ggr kvar=)
Jag ska köra om 10 minuter så jag får snabba mig att göra dom sakerna jag har kvar att göra=)

Kramar Ellinor.

Kommentarer
Postat av: Elli

Jävla megatöntar med sina jävla kommentarer!

2007-06-17 @ 01:11:24
URL: http://parlerstrand.blogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback