Valborg=)

Det var ju ett bra tag sen jag bloggade men jag känner att tiden inte riktigt räcker till=)

Helgen har varit jätterolig=)
I Fredags var jag hos mina grannar till halv 12 vi satt ute och pratade och spelade spel=)
I lördags tränade jag bara och var hemma och tog det lugnt.
Igår var jag med Hanna, Veronica och Kevin. Först när dom kom dit så lockade jag Hannas hår och sen lockade jag mitt eget. Sen efter det cyklade vi ner till McDonalds och åt glass och pommes=). Sen när vi kom hem tog vi upp mitt tält så var vi där inne hela kvällen=) Vi tog in tv:n, dvd:n och filmer och såg på 13 snart 30. Kevin och Veronica var här till halv 10 ungefär och Hanna var här till halv 11. Jag ville först att vi skulle sova i tältet men nu efter så hade det nog blivit kallt=).

Snart kommer Hanna hit och då ska vi vara i tältet igen=)
Vi ska ta ut tv:n och dvd igen så ska vi kolla på film hela kvällen.
Vi bestämde att vi inte skulle till någon Bål för det kommer bli jättekallt sen.
Vi kommer ha det varmt i tältet för vi ska ha täcken,kuddar,filat och kanske en värmare?=)

Imorgon ska jag plugga inför Hemkunskapsprovet vi har nästa torsdag sen blir det väl bara vila.
Vi är lediga på onsdag också eftersom vi har kompledigt för att skolan var lediga när vi var på prao så får vi ta igen det på onsdag så det blir skönt med en extra ledig dag=)

Nu ska jag fixa lite i tältet, ha det bra.
Kramisar Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback