Torsdag!!

Gud vad denna veckan har gått snabbt men det är nog för att vi började skolan i tisdags ju, men imorgon är det fredag och då blir det antaligen tv med godis om inget annat inträffar.

I helgen blir det mest plugg=( Ska ha två läxförhör/prov på tisdag i So och No=( Skit tråkigt.
Sen på torsdag är det matteprov igen, har inte fattat ett skit på hela detta avsnittet så jag är glad om jag får G på provet. Matte är inte mitt favvo ämne precis.

Idag tränade jag igen=) Skönt att komma igång igen. Gruppen var på lite dåligt humör idag ,vet inte varför. Jag var glad som vanligt, Belinda var negativ och sur mot allt, Kadira var trött och Alexandra var också glad.

Idag i skolan fick vi ett papper om sommarjobb inom kommunen, man fick välja om man ville sommarjobba eller inte och så fick man välja mellan två olika perioder, den första var dom 3 första veckorna efter skolavslutningen och dom andra 3 veckorna var nog efter den första perioden, är inte säker. Om jag ska sommarjobba vilket jag tror eftersom man tjänar 50 kr/ h och totalt blir det 4500 kr för dom 3 veckorna, snacka om att jag kommer vara rik efter det=) Men har jag världens största otur så inträffar det kanske då Carola ska komma till Allsång om hon ska dit. Jag hoppas hoppas hoppas att hon inte ska dit där då under dom 3 veckorna som jag kommer sommarjobba, *HÅLL TUMMARNA*
Men jag bestämde mig precis nu när jag stod i duschen att jag ska sommarjobba för 4500 kr är rätt mycket pengar som man kan ha mycket roligt för. Och har jag sån otur att Carola kommer till Allsång just under dom veckorna så får jag glatt vänta till jul och åka upp till Sthlm på julkonsert då i stället. Liksom det kommer ju fler somrar då jag kan upp till Allsång och nästa år ska hon ju ha 25 års jubileum med så det blir mycket party nästa år=).
Håll nu tummarna för att jag inte har otur.

Kramar Ellinor!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback