Tisdag!

164462-21
 
Hej hopp !!

Idag är jag på bra humör vet inte varför:P.
Min dag började med att jag vaknade vid 9 och kollade lite på nyhetsmorgon och så, sen kom Mormor och Morfar förbi här 10.30 och pratade lite. Sen gick jag i pyjamas till 13(oooopppss lite länge:p) då gick vi ut med min hund och sen körde jag och Mamma och handlade lite mat. Sen kollade jag på filmer och sen åt vi och jag tog ut mina marsvin. Sen gick jag över till mina grannar och jag följde med dom till Maxi när dom handlade och nu sitter jag här=) Mycket detaljer=).

Nu är det inte långt kvar tills vi får reda på vilka artister som ska vara med på Skansen, vissa har sagt att man får reda på det i Maj så då får jag tro på det=). Den dagen jag ser vem som ska med och där står Carola kommer jag bli skitglad. Jag kommer ringa till Belinda och säga det sen kommer jag kolla med mamma och pappa om datumen stämmer sen kommer jag skicka ett mail till min andra kompis som antaligen ska följa med så ska jag höra om hon har semester då Carola ska komma dit. Om allt det blir godkänt är det ju bara att boka ett billigt hotell och längta tills dagen kommer=) Shit vad jag ska ha roligt i sommar med konserter med mest Carola men det blir säkert konserter med Andreas med, han snyggingen får man ju inte glömma=). Vill ha sommarlov NUUUU! Det är ungefär bara 2 månader kvar av 8:an sen börjar jag 9:an, ojojoj åren går snabbt. Usch det värsta med 9:an är nationella proven, HATAR prov som ni säkert märkt=).

Nej nu ska jag ska på filmer igen.
Kramisar Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback