Tisdag!

Hej Hej allesammans!=)

Nu har jag bestämt mig för att vara riktigt tuff en dag. Jag har nyss köpt en Carolatröja på hennes hemsida. Och jag har bestämt mig för att jag ska ha den tröjan i skolan en dag, alla andra i skolan går med Darin tröjor, Håkan Hällström och alla punk tröjor som jag bara hatar. Om dom nu kan gå i såna tröjor kan jag också gå i Carola=) Så nu eller nästa vecka ska jag ha Carola tröja så ska jag se vad folk säger eller vad man får för blickar på sig. Innan har jag inte vågat haft det för jag vet att jag bara kommer höra skit om Carola. Typ som åhhhh Carola hon är bara kristen, vad är det för fel med att vara kristen? Man får tro på vad man vill. Jag ska skita i vad folk säger från och med nu. Innan har jag bara tagit emot skit och så har jag inte visat att jag brytt mig. Jag visar aldrig några känslor när jag blir typ arg, jag visar det hemma istället för ledsen jag blir när jag hör skit. Jaja nog om det=)

Idag har jag varit i skolan som vanligt och idag har jag hämtat ut mina Andreas Johnson bilder från signeringen=) Riktigt fina bilder förutom min kamera, den är bara 3 megapixel , skit dålig. Så nu har jag önskat mig en kamera av mamma och pappa i konfa present och det kommer jag få=) Perfekt till festen jag och Pernilla kanske ska ha på skolavslutningsdagen och till när jag ska se Robert Wells här i stan, där ska även Nanne, Jill Johnson och Sarah Dawn Finer vara med=) Jättebra artister. Nu ikväll har jag pluggat=( Jag pluggade Matte, Tyska , Hemkunskap och Engelska.. blääää säger jag bara. Mest hatar jag Matte, jag förstår inte varför jag börjat hata det, i lågstadiet älskade jag matte men det blir ju svårare med tiden så det är väl därför jag inte gillar det mer=) Får alltid precis godkänt på proven medan andra får alla rätt=( Lite orättvist, men det är lite fel på vår lärare med=).

Nu är det inte långt kvar av denna dagen, dagarna bara rusar iväg.
Så jag måste duscha nu sen ska jag plugga engelska och tyska sen blir tv , och sen sängen=)

Kramar " Den tuffe" Ellinor=)

Kommentarer
Postat av: PajarN

Det e tufft med Carola tröjor :P sjhälv har jag en med "veronica" på.. jag slår ner dom om du säger nått;) haha ses

2007-04-17 @ 20:38:48
Postat av: PajarN

PS: mycket trevligare med ett "dag foto.. nått som passar in eller en bild på dej.. :P

2007-04-17 @ 20:41:14
Postat av: Elli

Tycker du om att se bilder på mej eller? haha.
Ja du kan väl hjälpa mig att slå ner dom om dom säger något?=)
Du får se mig imorgon.. då ska jag ha C tröjan=)
Ses!

2007-04-17 @ 21:39:14
Postat av: PajarN

ja lycka till.. skriv hur det gick i nästa blogg :D ses

2007-04-17 @ 21:41:45

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback