PÅSKLOV!!

Äntligen är det påsklov=) Jag ska bara njuta nu denna veckan som kommer=).

I helgen spelade jag tennis som vanligt i lördags sen på kvällen gick jag över till mina grannar och var där hela kvällen. Idag har jag hjälpt mamma och pappa och fixat i trädgården sen efter det åkte vi ner till stan och åt. Sen gick jag över till mina grannar och där var jag till kl 22.30.
Och nu ikväll har jag tittat lite på filmer och nu är jag sjukt trött=/.

Imorgon får jag se vad som händer, kanske går över till grannarna igen. Jag ska i alla fall vara ensam hemma på förmiddagen för mamma ska till frissan och pappa jobbar så det blir skönt=) Då ska jag se på filmer tror jag.

Ja mer har det tyävärr inte hänt=).
Nu måste jag sova.

Natti Natti=)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback