PÅSKAFTON!

Glad Påsk på er allesammans=)

Idag ska jag och min familj iväg till min mormor och morfar och fira påsk där.
Lovet är snart slut=( usch vad tiden går snabbt.

På lovet har jag mest varit hemma. Men jag har även varit inne hos mina grannar=)
Jag har inte tränat denna veckan eftersom det är uppehåll så det ska bli kul att komma igång med det sen nästa vecka.
Nu är det inte långt kvar till jag ska bli konfad, bara en månad till.. ojoj. Jag kommer vara jättenervös eftersom vi ska ha ett teaterframträdande med. Vi är några grupper och i min grupp är det Jag, Pernilla och Erik.
Vi har det 7 budordet och det är att inte stjäla. Pjäsen handlar om att Erik är en tjuv typ som tar Pernillas väska så kommer jag som är polis så slår han ner mig och Pernilla, så jag och Pernilla ska kasta oss på golvet inför 300 pers. USCH! Men det ska bli kul att få paket, och helst pengar som jag kan ha till Sthlm i sommar=).

Nej nu ska jag iväg och handla blommor med Mamma.
Ha det bra och än en gång GLAD PÅSK!

Ps. Om ni är intresserade av att köpa ett xbox med 2 kontroller och 2 spel så hör av dig till mig för jag ska nämligen sälja mitt. ds.

Kramar Ellinor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback