En helt vanlig tråkig måndag!

Ja då var det en ny vecka med ännu massor med läxor=/ Det känns som jag bara klagar var dag men jag tycker det är sååå mycket i skolan. Man får ingen fritid. Men jag har gått 9 år i skolan redan så då ska jag nog klara 4 år till.=)

Idag fick jag tillbaka mitt svenskprov som vi gjorde innan påsklovet=) Jag blev skitglad när jag fick det för jag fick VG=) Annars brukar jag alltid få G+ eller bara vanligt G men nu fick jag VG=)
När jag kom hem från skolan idag pluggade jag lite på NO, SO, Tyska och HK som vi har denna veckan.
Sen har det faktiskt inte hänt så mycket mer.. duschade sen kollade jag på Anna Pihl.

Ja eftersom det inte hänt mer idag så kan jag inte skriva mer=)
Jag ska försöka blogga var dag nu så ni får veta vad som händer i min vardag.

Kramar Ellinor.

Kommentarer
Postat av: PajarN

jaja iblad är skolan tuff ;) men synd att du inte kan komma ihåg kompisar :'( det var min namnsdag då :( ha en trevlig dag! :D

2007-04-17 @ 18:22:56
Postat av: Elli

Oj.. Men det var väl inte Kevin då?

2007-04-17 @ 18:56:32
Postat av: PajarN

Nej men jag heter Kevin,PATRICK,Lindskoug haha :P

2007-04-17 @ 20:46:39

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback